Oferta
Spółki
Księgowość dla spółek
Obowiązkiem przedsiębiorcy jest ewidencja zdarzeń gospodarczych zachodzących w firmie. Z naszym udziałem i pomocą ten przykry obowiązek nie będzie Państwu spędzał snu z powiek. Jesteśmy profesjonalnym biurem rachunkowym, które od kilkunastu lat kompleksowo zajmuje się pełną księgowością i prowadzeniem ksiąg rachunkowych. Usługi nasze prowadzone są przy wykorzystaniu najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych.
Pełna księgowość
Rozliczanie firm w formie podatkowej książki przychodów i rozchodów, a mianowicie:
- prowadzenie ewidencji podatkowej od towarów i usług oraz sporządzanie deklaracji VAT,
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów zgodnych z obowiązującymi przepisami,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- obliczanie zaliczek na podatek dochodowy oraz sporządzanie rozliczeń rocznych,
- udział w ewentualnych postępowaniach prowadzonych przez organy podatkowe,
- reprezentowanie w urzędach i składanie deklaracji w formie elektronicznej.
Rozliczanie w formie ksiąg rachunkowych, między innymi:
- ewidencja dokumentów w księgach rachunkowych i w rejestrach dla celów podatku VAT,
- sporządzanie deklaracji VAT oraz sprawozdań finansowych i dla celów statystycznych,
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- bieżące dekretowanie i księgowanie raportów kasowych i wyciągów bankowych,
- potwierdzanie sald, rozliczanie delegacji służbowych,
- obliczanie zaliczek na podatek, przygotowanie planu kont oraz polityki rachunkowości,
- sporządzanie bilansu i rachunku zysków i strat, zeznania rocznego CIT-8,
- aktualizowanie i rejestracja danych firmowych.
W zakresie pełnej księgowości oferujemy również usługi audytu wewnętrznego oraz controllingu. W skład których wchodzą:
- raportowanie kosztów z podziałem na miejsce powstawania oraz przechodów,
- doradztwo przy tworzeniu odpowiedniego modelu rozliczenia kosztów i przychodów,
- oferowanie produktów/usług w celu oceny ich rentowności,
- sporządzanie potrzebnych raportów, które obejmują dane przychodowe, kosztowe i bilansowe,
- analizę dokumentacji spółki, rozliczeń z ZUS i US oraz umów z kontrahentami,
- analizę umów z pracownikami,
- rzetelność i zgodność ksiąg rachunkowych z przepisami i ustawami.